loading...
پاتوق دختر پسرای ایرونی

1

admin بازدید : 54 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
وضعیت من در ماه مبارک رمضان : !!! هر کی لایک نکنه مدیونه !!!
ساعت 3 صبح : خوردن سحری ( 2 بشقاب سرریز برنج همراه مخلفات )
ساعت 3 تا 10 صبح : خوابم بیدارم نکن گناه دارم !!!
ساعت 10 صبح تا 1 ظهر : در حال نگاه کردن سریال !!!!
صاعت 1 تا 3 ظهر : خوابم اما احساس گرما میکنم نمیدونم چه اتفاقی افتاده !
ساعت 4 ظهر : در یک اقدام ضربتی موفق به روشن کردن کولر میشم !
ساعت 4 تا 5 و 35 دقیقه : زیر کولر خوابم بیدارم نکن !!!!
ساعت 5 و 35 دقیقه تا 7 : تو اینترنت دارم برای درسم تحقیق میکنم !
ساعت 7 تا 8 و نیم : اغما !!!
ساعت 8 و نیم : دور از جون مثل گاو میخورم !
ساعت 8 و نیم تا 9 : نماز صبح و ظهر و شبم رو میخونم !
ساعت 9 تا 12 : فیلم نگاه میکنم !!
خداوکیلی اگه یه ذره هم شبیه منی لایک کن !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 478
  • بازدید کلی : 2,719